Te ajutam sa
pasesti in viitor!

Standard Next

Aceasta oferta va ajuta intr-un timp scurt, utilizand resurse putine si facand un efort financiar minim sa aveti acces la un sistem de management de documente- arhivare electronica.
Oferta este una flexibila si vine in intampinarea dorintelor tale de a avea acces la informatie extreme de usor si in conditii de acuratete desavarsita.
Este primul pas pe care il faceti catre organizarea circuitului documentelor conform cerintelor societatii actuale.
Oferta este realizata impreuna cu clientii nostrii si , suntem convinsi, veti descoperi beneficiile unui sistem de management de documente.

Solutia tehnica cuprinde:

Format paginaNr. pagini scanate/indexate/organizate
A4 60 000
A3 12 500
A0 2600
Indexare 1500

Sunt incluse urmatoarele servicii :
1. O echipa Docman care se deplaseza la sediul dumneavoastra avand echipamentele necesare realizarii proiectului;
2. Scanarea documentelor ;
3. Indexarea ;
4. Organizarea se creaza structura arborescenta pe departamente / tipuri de documente / ani / luni etc... ;
5. Licenta ELO Professional sau ELO Enterprise in functie de softul instalat pe server-ul institutiei/companiei. Exemplu: pentru Windows se instaleaza ELO Professional iar pentru Linux, ELO Enterprise .

Beneficii


1. Acuratete: Ai acces la informatia primara, la document asa cum a fost creat el ceea ce elimina erorile material

2. Timp: Castigi timp pentru tine deoarece nu va mai fi nevoie sa cauti, sa identifici sis a utilizezi documentele in format fizic. Ele se vor regasi in format electronic printr-o simpla si rapida cautare.

3. Siguranta: Accesul la informatii se face printr-un utilizator si o parola eliminandu-se in cea mai mare parte riscul de sustragere a documentelor sau a informatiilor continute de acestea fara a fi contorizate in istoricul documentului.

„Afirm cu intreaga responsabilitate ca serviciile prestate de Docman Evo Serv sunt de cea mai buna calitate . In urma implementarii solutiei de document management, in special arhivare electronica, am obtinut o economie considerabila de timp legata de cautarea documentelor si, de asemenea, ne-a facilitat eliberarea de adeverinte catre cetateni intr-un timp mult mai scurt si in conditii de acuratete a informatiilor. Ii recomand cu caldura ."


Constantin Draghici-Primar Comuna Amarasti, jud Valcea

 

11
Fix: +40 21 313 79 68